neděle 26. února 2017

Fotokniha od Saal Digital



     V roce 2017 se mně naskytla možnost využít poukazu na tisk fotoknihy od společnosti Saal Digital. Předkládám Vám nyní předkládám konstruktivní recenzi.

     Po stažení s jejich programem Saal Designer, který je velice jednoduchý a intuitivní a během pár minut nainstalovaný došlo na seznamování.





     Jak už jsem uvedl, ovládání programu je velmi příjemné a jednoduché. Zvolil jsem si pro vyhotovení fotoknihy formát 28x19 (A4 na šířku) s počtem 26 stránek. Nadešel čas vybírat fotografie a začít je přesouvat tak, aby pěkně ladili jedna k druhé. Na výběr jsou přednastavené šablony a já ocenil, hlavně možnost měnit polohy a velikosti fotografií v šabloně. Co je ještě potřeba ocenit, je možnost po dokončení fotoknihy si ji převést do formátu PDF a prohlédnout její konečnou podobu. To mě přimělo ještě mírně provést grafické posuny v knize k dokonalosti.

     Vše bylo připraveno pro export do Saal Digital. Závěrem jsem se ještě rozhodl pro vatování knižní vazby, což se ukázalo po obdržení knihy jako velmi dobré rozhodnutí.

     Doručení bylo do 2 pracovních dnů. Fotokniha byla pečlivě zabalena proti poškození. Kvalita fotoknihy mě velice mile překvapila a předčila mé očekávání. Tisk je perfektní a spoje mezi stranami nejdou vůbec vidět, celkové provedení působí honosným dojmem, vskutku kvalitní fotoknihy.
Vzhledem ke skutečnosti, že od doručení prošla již rukami cca. 30 osob, kteří ji hodnotili s úžasem, nelze kvalitě a provedení nic vytknout.

     Závěrem nezbývá, než doporučit fotoknihu od Saal Digital pro její kvalitu, zpracování a nesmím opomenout velmi vstřícnou komunikaci ze strany Saal Digital.

Tak snad Vám pomůže má recenze při rozhodování, zda využít fotoknihu od Saal Digital

#xfanx #saaldigital #fotokniha

Žádné komentáře:

Okomentovat